środa, 1 stycznia 2014

Witaj Nieznajomy...

Nowy Rok, bez pogłosu pecha w końcówce. 2014 - jaki będzie? Wszystko zależy od nas. Nie od przepowiedni jasnowidzów, horoskopów, prognoz pogody, kosmosu. Sponiewierana kieliszkiem czerwonego wina (ten wiek;-)) nie czuję się na siłach na orędzie, czy filozoficzną odezwę do narodu. Mam swoje postanowienia na ten rok - przede wszystkim, na nowo zacząć marzyć, bo może trudno wam uwierzyć, ale w ostatnim roku kompletnie przestałam i wyjść z kąta, w którym czekam nie wiem, na co. Postanowienia obejmują też ten blog, ale dzisiaj czas na relaks i nastrojenie się dobrą muzyką. Wczoraj wszyscy podsumowywali 2013 także pod kątem muzyki i ja zaczęłam się zastanawiać, jaka piosenka była dla mnie najważniejsza, wywarła największe wrażenie.

1 komentarz:

  1. Ja bym sobie życzyła w tym roku więcej postów na tym blogu :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń