czwartek, 11 kwietnia 2013

COMME des FILLES - truskaweczka:-)


Nie mam wątpliwości, że lada chwila ta bluza/ ten t-shirt będzie eksploatowany na sporej ilości nie tylko polskich blogów modowych. I dlatego tym razem postanowiłam wyjść przed szereg. Jestem pierwsza. Nie, jeszcze jej nie zamówiłam, bo wciąż poluję na kultową "Team Paris". Dziewczyny z MISBHV posiadły w sobie tyko znany sposób tajemną wiedzę, jak tworzyć ubrania, by były pożądane przez kobiety. W dodatku nie mają wygórowanych cen. Ba, są tańsze od Zary. I wcale nie chodzi o to, że rzeczy z ich metką mają w swoich szafach Justin Bieber czy Cara Delevingne. 

A, i mogą sobie mówić, ze to serce (Kto widział logo Comme des Garcons, wie, o co chodzi). Dla mnie to słodka i uwodzicielska  truskawka, która spokojnie może konkurować z ananasem od Stelli McCartney. Bluza w cenie 180 zł, t-shirt - 90 zł. Nie mam wątpliwości - pójdą jak świeże bułeczki.

Do kupienia tu

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz